StrAC Kurumsal Strateji Yönetimi

Misyonumuz, teknolojiyi kullanarak işinizi daha ileriye taşımaktır.

IBSS StrAC

Strateji ve uygulama arasındaki boşluğu, temel girişimleri belirleyip kaynak sağlayarak kapatın. StrAC ile iş süreçlerini izleyin, analiz edin ve geliştirin.

Ölçün, değerlendirin, geliştirin

Tek Sayfada Strateji Yönetimi
Kullanımı kolay ve şirket stratejisini tek sayfada özetleyebilen StrAC ile yöneticiler, farklı dönemlere ait rapor değerlendirmelerini görüntüleyebilir ve karşılaştırabilirler.
Hedefleri Vur
StrAC Uygulaması ile stratejinizin verimli bir şekilde uygulanıp uygulanmadığını tespit edin. Kritik konuları proaktif bir şekilde görüşmek için diğer paydaşlarla iş birliği yapın.
Eşikler, Puanlar, KPI'lar
Kullanıcı tanımlı eşikler, puanlar ve KPI türleri. Kolay yorumlanabilir puan kartlarıyla performansı ölçün.
Performans KPI'larını Takip Edin
Yöneticiler ayrıca Finansallar, Müşteri İlişkileri, İç Süreçler ve Eğitim & Büyüme bölümlerinden detaylı KPI analizlerini kolayca görebilir ve performans verilerini takip edebilirler.
Norton-Kaplan Dengeli Puan Kartı
SAP Analytics Cloud üzerinde kullanıma hazır Norton-Kaplan Balanced Scorecard Strateji Yönetimi platformu.
Bulut Çözümü
KPI'lar ve en iyi uygulamaların merkezi bir deposunu yönetin ve özellikle SAP Analytics Cloud'da BT ve iş birimleri olmak üzere organizasyonu ortak hedefler etrafında hizalayın.
Birlikte Çalışın
Yöneticiler, SAP Analytics Cloud üzerinde çalışan StrAC ile elde edilen verileri ek işlemlere gerek kalmadan detaylandırabilir. SAP Analytics Cloud sayesinde StrAC, tamamlayıcı analizler yapmak için farklı analitik uygulamalarda da kullanılabilir.
Gelişmiş Raporlama
İş birimi performansını yan yana veya diğer ilgili ölçütlerle karşılaştırın. Performans sorunlarının temel nedenini belirlemek için KPI'ları ayrıntılı olarak inceleyin.
Hızlı Teslimat
Önceden yapılandırılmış model. 10 haftalık teslimat süresinde 15 Puan Kartı ve 150'den fazla KPI.

Doğru stratejiyi belirlemek bir şirketin geleceği için çok önemlidir; belirlenen stratejiyi yönetmek de bir o kadar önemlidir. Şirketin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak stratejiler verimli bir şekilde yönetilmediğinde, beklenen faydalar sağlanmaz ve bu süreç kurum için hayal kırıklığına dönüşür. Bu nedenle, yöneticiler için stratejiyi yönetmek, stratejinin kendisi kadar kritiktir. Başarılı bir şekilde yönetilmeyen bir strateji, verimli olamayacağı için potansiyeline ulaşamaz. Bir stratejinin başarılı bir şekilde yönetilebilmesi için ölçülmesi, değerlendirilmesi ve iyileştirilmesi gerekir.

IBSS tarafından geliştirilen kurumsal strateji yönetim aracı StrAC ile şirketler, stratejilerini ve iş süreçlerini izleyebilir, değerlendirebilir ve raporlayabilirler. StrAC çözümü ile şirketler kurumsal raporlar oluşturabilir, departman performanslarını ölçebilir ve iyileştirme alanlarını belirleyebilirler.

Ölç, değerlendir, iyileştir.

Performans Takibi

Departman performansını ölçün ve değerlendirin

Kullanımı Kolay

Finansal, müşteri ilişkileri, iç süreçler ve eğitim & büyümeye ilişkin performans verilerini kolayca takip edin

Entegrasyon

Hiyerarşi görünümüne göre ayrıntılı KPI'lara erişin ve analiz edin

Daha İyi İş Süreci

İş süreçlerini izleyin, analiz edin ve geliştirin

Ne sunuyoruz

● Gelişmiş strateji yönetimi süreçleri ve yetenekleri

● Norton-Kaplan Dengeli Puan Kartı yapısı ile:

– Farklı KPI türleri (başarı, azalma, sıfır tabanlı, mutlak vb.)
– Ayrıntı/zaman toplamaları (ortalama, toplam, son vb.)
– Puan hesaplamaları için ağırlıklı ortalamalar
– Puanlar için koşullu biçimlendirme (renkler)

● Buna ek olarak, SAC üzerinde konumlandırılması sayesinde çözüm doğal olarak şunları sağlayacaktır:

– Farklı KPI türleri (başarı, azalma, sıfır tabanlı, mutlak vb.)
– Geniş veri bağlantısı
– Derin analitik yetenekler
– Gelişmiş iş birliği olanakları ve sürekli iyileştirmeler

● Gelişmiş teslimat yaklaşımı ve Çözüm Metodolojisi

● SAC’ye ek olarak Boyutlar, Modeller ve Analitik Uygulamalar içeren bir iş içeriği.

● Gereksinimlere göre uyarlanmış hem model hem de uygulama düzeyinde gelişmiş özelleştirme yeteneği.

● SAC tarafından desteklenen her türlü veri kaynağını içerik modellerine eşleme yeteneği.

● Kullanıma hazır puan kartı yapısı.

Avantajlarınız

● Strateji yönetim modeli ve kullanıma hazır puan kartı ve KPI tasarımı.

● Tasarımı haritalama, değiştirme ve özelleştirme olanağı.

● Birden fazla kaynaktan gelen verileri entegre etme olanağı.

● SAP Analytics Cloud Uygulamaları üzerinde kullanıma hazır Norton-Kaplan Balanced Scorecard Strateji Yönetimi platformu.

● SAP Analytics Cloud raporlama yetenekleri.

SSS

Birlikte çalışmaya nasıl başlayabiliriz?

Kurumsal stratejinizi SAP Analytics Cloud’da dengeli puan kartlarıyla en fazla 10 haftalık proje süresi içinde yönetmek istiyorsanız, StrAC üzerinde birlikte çalışabiliriz. Lütfen bizimle iletişime geçin ve birlikte çalışmaya başlayalım.

Başarılı bir StrAC Projesi uygulamasında sorumluluklarım nelerdir?

Proje çıktılarına yönelik net bir vizyon ve daha hızlı ve daha iyi teslimat için dengeli bir puan kartı yapısı ve verileri.

StrAC uygulamasının teslimatı ne kadar sürer?

Proje süresi, proje kapsamına bağlıdır. Genellikle, hedeflenen proje uygulama süresini sağlamak için bir dizi girdiye ihtiyacımız olacaktır.

  • Ne kadar puan kartı oluşturulacak?
  • Kaç adet KPI yer alıyor?
  • KPI verilerinizin kullanılabilirliği ve hazırlığı?

Örnek: 25 KPI ve bir puan kartı ile tamamen hazır verileri olan bir proje için uygulama 4 hafta sürecektir.

Proje öncesinde hazırlık yapmam gerekiyor mu?

Hazırlık, proje süresini kısaltacak ve proje teslim sürecini iyileştirecektir. Proje, bir işletmenin puan kartının uygulanmasıyla ilgilidir.

Aşağıdaki içerik mevcutsa, proje teslim performansı artacaktır.

  • Perspektifler, hedefler ve KPI’lar içeren puan kartı yapısı
  • Toplama türü (toplama, ortalama vb.), hedef türü (başarma, azaltma vb.), hesaplama türü (temel, hesaplanan) gibi KPI özellikleri
  • Notları hesaplamak ve renkleri atamak için KPI eşikleri ve ağırlıkları
  • StrAC’ın gerektirdiği belirli formatta tüm KPI’lar için gerçek ve hedef veriler

Strateji haritası sayfasının içeriği; hedef ve/veya girişimlerin, misyon, vizyon vb.’nin listelenmesini ve açıklamalarını içerir.

Projedeki ilerlemeyi nasıl raporluyorsunuz?

Projenin ilerleyişini hepimizin görmesine yardımcı olacak bir eylem listesi izliyoruz.

Üst düzey kilometre taşları aşağıda gösterilmiştir:

  • Kavramsal tasarım: proje kapsamını, puan kartını ve verileri anlama
  • Veri toplama
  • Veri modeli oluşturma
  • Ana veri toplama ve yükleme
  • KPI hiyerarşisi oluşturma
  • Veriler ve hesaplamalar için birim testi
  • Uygulama tasarımı
  • Uygulama için birim testi
  • Küçük Roller ve yetkilendirmeler
  • Kullanıcı testi
  • Canlı Yayına Geç

Güç kullanıcısı eğitimi ve dokümantasyonu

StrAC Uygulamalarında Riskler Nelerdir?

Projenin her aşamasını çok ciddiye alıyor ve önceki uygulamalardan dersler çıkarıyoruz. Aşağıdaki noktalar, kısa sürede başarılı bir teslimatın anahtarıdır.

  • Uygulamaya başlamadan önce verilerin belirli bir formatta hazırlanması gerekir.
  • Farklı veri kaynakları varsa, daha hızlı entegrasyon için veri formatları aynı yapıya getirilmelidir. Verilerin önce tek bir veri ambarında toplanmasını ve tek veri kaynağı olarak kullanılmasını öneririz.
  • Hızlı bir uygulama için hazır bir puan kartı yapısı hayati önem taşımaktadır.
  • Projenin başarılı bir şekilde hayata geçirilmesinde iş kullanıcılarının katılımı da bir diğer önemli etkendir.
StrAC uygulaması sorunlu bir uygulama mıdır?

StrAC, SAC üzerinde tasarlanmış ve geliştirilmiştir.

SAC, kullanımı kolay arayüzleriyle bilinen SAP’nin lider self-servis BI aracıdır. Bu nedenle sizin için çok sorunsuz bir dönüşüm olacaktır.

Günlük çalışma pratiğimi değiştirmem gerekiyor mu?

Hayır, özel bir şey yapmanıza gerek yok. StrAC, SAC uygulaması üzerinde çalışacak ve gerekli tüm bakımlar bulut üzerinden gerçekleştirilecektir.

Microsoft Excel'i kullanmaya devam edebilir miyim?

Elbette. KPI özellikleri ve Puan Kartı Yapısı için ana verileri tutmak üzere MS Excel kullanabilirsiniz. SAC’de tutulan KPI ana verileri de Excel benzeri bir formattadır. Bu verileri SAC’den Excel’e veya tam tersi şekilde aktarabilirsiniz. İşlemsel veriler için Excel’inizi ilk veri toplama noktası olarak kaydedebilir ve hazır olduğunda verileri SAC’ye yükleyebilirsiniz.

StrAC'ı kullanmak için çok fazla bilgi öğrenmem gerekiyor mu?

Bir kullanıcı olarak, StrAC’ı kullanmak için çok fazla bilgi edinmeniz gerekmez. Tıpkı bir işletme panosu kullanmak gibidir.

Güçlü bir kullanıcı olarak, SAC ve StrAC modelinin nasıl çalıştığını anlamanız gerekir. Uzmanlarımız, proje boyunca size eğitim verecek ve böylece uygulamada gerekli işlemleri gerçekleştirebileceksiniz.

Projede merkezi bir BT ekibim yoksa ne olur?

Veriler hazırsa, StrAC’ı uygulamak için belirli bir BT ekibine ihtiyaç yoktur. Danışmanlardan oluşan bir uygulama ekibi ve SAC bilgisine sahip bir iş ekibi yeterli olacaktır.

Sunulan içeriklerin üzerine ek puan kartları, KPI'lar veya analiz raporları oluşturabilir miyim?

Evet

Projede eğitim alıyor muyuz?

Evet

Aracı kullanamazsam ne olur?

StrAC, SAP Analytics Cloud (SAC) adlı bulut tabanlı ve tarayıcı erişimli bir çözümde bakiye puan kartı sürecini birleştirir ve basitleştirir. Kullanıcıları için kolay ve kullanışlı arayüzler sunar. Danışmanlarımız, kullanıcı ve ileri düzey kullanıcı eğitimleri serisini ve ihtiyaç duyduğunuzda 2 haftalık destek hizmetini sağlar.

İş süreçlerim değişirse ne yapmalıyım?

StrAC, bir puan kartı uygulamak için Norton-Kaplan metodolojisini kullanır. İş süreci, puan kartının içeriğini/yapısını değiştirebilir, genel yöntemi değiştirmeyebilir, bu nedenle sorun teşkil etmez.

Sistemin canlıya geçmesinden sonra bakımını yapacak tam zamanlı bir uzmana ihtiyacım var mı?

Hayır, gerekli değil. İleri düzey kullanıcılar, bakım çalışmalarının çoğunu, diğer rutin veri yüklemelerini ve küçük değişiklikleri gerçekleştirebilecektir.

Diğer çözüm iyileştirmeleri veya hata giderme işlemleri için destek merkezimiz her zaman sizinle iletişim halinde olacaktır.

Canlıya geçtikten sonra destek alabilecek miyiz?

Evet, iki hafta boyunca.

Sistemin canlıya geçmesinden sonra bakımını yapacak tam zamanlı bir uzmana ihtiyacım var mı?

Hayır, gerekli değil. İleri düzey kullanıcılar, bakım işlerinin çoğunu, diğer rutin veri yüklemelerini ve küçük değişiklikleri gerçekleştirebilecektir.

Kurumsal stratejinizin en verimli şekilde yönetilmesini sağlamak için birlikte çalışalım!

IBSS StrAC çözümümüz hakkında daha fazla bilgi edinmek ve demo talebinde bulunmak için bizimle iletişime geçin. Aşağıdaki formu doldurursanız, en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.